środa, 19 lutego 2014

Bloomix

Transformacja Bloomix z 6 sezonu :)

4 komentarze:

  1. Hej :)
    Bloomix ma chyba zaraz po enchantixie najlepsze transformacje :) Fajnie, że dodałaś.
    Przy okazji chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga bloomer-muska.mylog.pl na notkę z okazji 8 rocznicy istniena bloga. W notce dodatki w winx i nie tylko :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Bloomer-Muska/Meliana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oczywiście, że wpadnę :). Mój blog w tym roku będzie miał 2 lata :) Niestety już rzadziej piszę na blogu. Oczywiście, że od czasu do czasu coś napiszę aby całkiem nie zgasł. Winx już za bardzo mnie nie pociąga. Wyrosłam :) Teraz zajmuje się innym blogiem o kreskówce dla młodzieży i zaczynam pisać opowiadania.

      Usuń
  2. O widzę,że Bloomix to niezła transformacja. Wraz z Enchatixem w roli głównej.
    Fajnie że masz tutaj tak kolorowo. Serdecznie zapraszam cię na mojego bloga. I poratuj mnie trochę : http://magica-adventure-winx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń